wtorek, 24 lutego 2015

Roladki wieprzowe z kuskusem

Tym razem szybka w przygotowaniu wersja roladek wieprzowych z szynką wędzoną i serem żółtym.

  • 2 plastry mięsa wieprzowego (użyłam szynki wieprzowej)
  • 2 plastry szynki typu surowa, wędzona
  • 2 plastry sera żółtego (użyłam maasdamer) 
  • sól

  • 150 g kaszy kuskus
  • 1/2 cebuli
  • 1 łyżka oleju
  • przyprawa wegeta
  • wrzątek
Plastry mięsa wieprzowego umyłam, osuszyłam, lekko posoliłam. Na mięsie położyłam szynkę wędzoną i ser żółty. Zwinęłam w rulon, zabezpieczyłam wykałaczką i ułożyłam w rondelku. Gotowałam do miękkości. Podałam z kaszą kuskus i kawałkami pomidora.

Kaszę kuskus przygotowałam następująco... Na patelni rozgrzałam olej, pokroiłam w drobną kostkę cebulę, którą przesmażyłam na rozgrzanym oleju. Przyprawiłam wegetą i zasypałam kaszą kuskus. Lekko przesmażyłam, aby kasza nabrała smaku. Zalałam wrzątkiem na wysokość ok 5 mm ponad poziom kaszy rozłożonej na patelni. Dopiero w tym momencie zgasiłam ogień pod patelnią i zestawiłam z palnika, aby kasza postała i napęczniała. Po odczekaniu wskazanego na opakowaniu czasu kasza była gotowa do podania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za przesłaną wiadomość.
Odpowiedź prześlę w najszybszym możliwym terminie.
Ta wiadomość generowana jest automatycznie.

Pozdrawiam
Coctelera, coś dla ciała i duszy...
Aleksandra