wtorek, 23 września 2014

Filet z kurczaka faszerowany szpinakiem

Filet kurczaka zrobiłam przez przypadek, ponieważ został mi szpinak z naleśników faszerowanych szpinakiem zapiekanych pod beszamelem - przepis znajduje się tutaj

Wykorzystałam jeden filet z kurczaka.
 Przepis na farsz szpinakowy (przepis na 12 filetów z kurczaka):
  • 1 średnia cebula
  • 1 paczka mrożonego szpinaku
  • 1 większy ząbek czosnku
  • sól
  • pieprz
  • 1 łyżka bardzo drobno mielonego, kremowego serka twarogowego (typu almette)
  • 1 łyżka oleju
  • szczypta gałki muszkatołowej (opcjonalnie)
 Filety z kurczaka umyłam, nacięłam z boku wzdłuż tak, aby powstała kieszonka. Nałożyłam do środka farsz, wykałaczkami spięłam całość, aby farsz nie wypłynął. Pierś zawinęłam w folię, wcześniej posypując ją wegetą z wierzchu. 
Temperatura: 160 stopni C., czas: 20 - 25 min z termoobiegiem

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za przesłaną wiadomość.
Odpowiedź prześlę w najszybszym możliwym terminie.
Ta wiadomość generowana jest automatycznie.

Pozdrawiam
Coctelera, coś dla ciała i duszy...
Aleksandra