czwartek, 16 marca 2017

Makaron w sosie śmietanowo - serowym

O tak, proste, szybkie danie w 15 min. :)

Składniki na dwie porcje:

  • 4 garści makaronu
  • 1 pierś kurczaka
  • 1 cebula
  • 2 ząbki czosnku
  • 120 g sera z niebieską pleśnią
  • 2 łyżki śmietany 18%
  • 1/2 szklanki mleka /wody / wywaru
  • sól
  • pieprz
  • 2 szczypty gałki muszkatołowej
  • 1 łyżka oleju

Makaron gotuję w osolonej wodzie. W międzyczasie na patelni rozgrzałam olej, na którym przesmażyłam na złoty kolor pokrojone w mniejsze kawałki mięso. Następnie dodałam drobno posiekaną cebulę i czosnek. Przesmażyłam całość. Podlałam płynem (używam mleka lub rosołu w zależności od tego co mam w lodówce) i przykryłam pokrywką na ok 5 min, aby cebulka się zmiękła. Na koniec dodałam ser pleśniowy i śmietanę oraz przyprawy. Odcedzam makaron i gorący przekładam do sosu. Mieszam wszystko i podaję na gorąco.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za przesłaną wiadomość.
Odpowiedź prześlę w najszybszym możliwym terminie.
Ta wiadomość generowana jest automatycznie.

Pozdrawiam
Coctelera, coś dla ciała i duszy...
Aleksandra