piątek, 7 listopada 2014

Zupa krem z brokuła

Zupka wynikła tak z niczego... przejrzałam lodówkę, w której znalazłam:

  • 1 ćwiartkę kurczaka
  • pół brokuła
  • marchew
  • ziemniaki
    oraz przyprawy:
  • sól
  • gałka muszkatołowa
  • liść laurowy
Ćwiartkę kurczaka włożyłam do garnka, zalałam wodą, dodałam sól i liść laurowy. Podgotowałam. W między czasie obrałam warzywa, pokroiłam w kostkę i dodałam do zupy. Gotowałam do momentu, aż wszystkie składniki były miękkie. Na koniec wyciągnęłam mięso i porwałam je na fragmenty. Zupę zblendowałam, doprawiłam gałką muszkatołową, dodałam część mięsa, odrobinę pozostawiłam sobie do ułożenia na talerzu wraz z różyczkami brokuła.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za przesłaną wiadomość.
Odpowiedź prześlę w najszybszym możliwym terminie.
Ta wiadomość generowana jest automatycznie.

Pozdrawiam
Coctelera, coś dla ciała i duszy...
Aleksandra